miercuri, 25 martie 2009

Ea


Rădăcinile mele animalice şi lipsa de activitate, nu îmi dau voie să am o imaginaţie prea bogată în acest moment însă mă minunez şi mă desfăt de fiecare data când citesc jurnalul Curvettei.... E fantastică fiinţa asta şi e uimitor cum poate stârnii atâtea reacţii şi "controverse"... E de ajuns să publice câteva rânduri şi are automat vreo sută de comentarii... Evident, nu toate sunt măgulitoare dar...lumea citeşte cu nesaţ...are trafic... asta înseamnă că, până şi cei ce o critică, o sorb!
Nici nu ştiu ce să zic... O fi tristă? Mulţumită de ceea ce face? Target-ul ei e să adune un milion de euro, dacă am înşeles eu bine... şi apoi... să înceapă o viaţă nouă?!? Lumea îi urează succes... Alţii îi spun că nu are nicio şansă... Unii spun că nu se merită să (te) fuţi până ajungi să aduni banii ăştia dar... ea merge înainte... şcoală sovietică!
Una peste alta...nu mi-am propus să îi croiesc un profil psihologic însă "simt" că solitudinea stă la baza dramei ei... O singură prietenă, Gina, e prea puţin pentru o femeie care prestează o aşa muncă...
Scria la un moment dat că a petrecut Crăciunul, pare-mi-se, cu Gina şi cu recuperatorul ei - Oleg... TRIST!
Un glob de sticlă şi înăuntrul lui, cu o doză limitată de aer, trei persoane... EA, EL si încă o EA!
Ce or să facă atunci când aerul se va fi terminat?! Fairytale gone bad!
Dimineţile ei trebuie să fie triste gândind că după ele coboară noaptea iar ea se va lăsa DIN NOU "introspectată" de cine ştie ce jeg cu bani...
Lupul din mine pledează pentru un singur partener! Pentru siguranţa pe care DOAR EL mi-o poate oferi. Pentru umărul pe care doar EL îl poate ţine nemişcat sub greutatea lacrimilor mele. Raţiunea mea de animal şi instinctul meu îmi spune că aşa e bine... restul... e o lume în care nu mi-aş dori să exist!!!! Deşi sunt solidară cu o altă femelă a rasei mele, nu pot să nu îmi arăt colţii în faţa auto-umilirii şi auto-flagelării la care se supune acest suflet! It must to be pride to be alfa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

whos.amung.us - visitor maps