duminică, 8 martie 2009


Soarele arde, aruncând cuburi de gheaţă înspre gândurile mele... Excitaţia de dinaintea tăierii în două... Mi-e frică! Mă doare frica asta dar cum eu sunt o sado-maso...senzaţia mă bucură! De mâine, camera albă e a mea... Doar a mea... Linişte şi pace... şi sânge drenat...
Mâine este prima zi din noul rest al vieţii mele... Am să mă nasc din nou, şi mai apoi, peste câtva timp, iar si iar... Mă istovesc naşterile astea repetate dar... cred că e extraordinar să ai şansa de a începe viaţa de atâtea ori!
Nu am să mă întind la scris fiindcă tremur pe dinăuntru şi nici imaginaţia nu mă prea ajută însă... sper ca peste două luni, de pauză, să am material pentru a umple douăzeci de pagini...
Ah... în încheiere un discurs de Oscar dar pe bune...

"Aş vrea să le mulţumesc prietenilor, se simt ei, care îmi sunt şi-mi vor fi, alături... Care m-au şi încă mă încurajează şi care ştiu, mai bine decât mine, că totul va fi ok!"


Pe curand, "drajii" mei! Ţuc iu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

whos.amung.us - visitor maps