joi, 12 februarie 2009

Metamorfoză


Sunt cinci luni de când am un plan! Bine gândit. Bine sperat. Bine aşteptat. Încă nerealizat dar cu speranţe mari de...bine! Vreau să mă transform! Vreau să îmi dau jos coaja asta putredă, care mă ascunde de atâtea secole, şi vreau să mă îmbrac într-o piele nouă - soft and shinny! Vreau să găsesc un shop pe străzile din mintea mea, un shop care are mari reduceri la ...voinţă... Şi aş vrea să cumpăr tot ce le-a mai rămas pe stoc! Aş face o afacere bună. Vechiul meu stoc de voinţă era de proastă calitate şi - oricum - l-am epuizat ages ago... Dacă îmi găsesc pielea şi stocul de voinţă, am să îmi fac un alt plan... un plan pe o perioadă bine determinată (de mine!)! Realizarea lui, însă, va fi una extrem de delicată şi mi-e destul de frică ... Ar trebui să îmi schimb şi... năravul! Prostul meu obicei, încăpăţânarea cu care mă agăţ de prezenţa bipezilor în viaţa mea. New look, voinţă, schimbarea perspectivei asupra vieţii... Ieri, aş fi crezut că vreau prea mult. Azi, am încredere... Poate mâine mă voi căca pe mine de frică şi am să abandonez totul... Asta în cazul în care nu găsesc magazinul ăla cu reduceri....

2 comentarii:

whos.amung.us - visitor maps